genel olarak etkinlik yönetimi, özel olarak da katılımcı kayıt/takip işleri konusunda işbirliği yaptığım ve bilebildiğim kadarıyla türkiye’den başka kullanıcıya rastlamadığım Cvent, yeni bir e-book yayınladı: Event Marketing 2.0
markaların gözünde ‘tüketici’ veya ‘son kullanıcı’ olarak tanımlanan ve günümüzde en kolay sosyal medya platformları üzerinden erişilen bu kitle ile markaların kendi öncelik/üstünlük mesajlarını yayma arenası olarak değerlendirdiği özel etkinlikler arasındaki bağlantılar anlatılıyor ve bu işin profesyonellerine bile ışık tutacak detaylar paylaşılıyor bu kitapta.
meraklısı buradan buyursun: http://www.cvent.com/en/pdf/social-media-event-marketing-ebook.pdf
SÖZ UÇAR, YAZI KALIR 5
04/06/2011
fikirler bilgi, Cvent, e-book, EMT, event, Event Management Team, Event Marketing 2.0, eğlence endüstrisi, festival, hakan turkkusu, iletişim, inovasyon, kitap, konser, müzik, medya, okumak, söz uçar yazı kalır, verba volant scripta manent, www.sanalhabermerkezi.com, yazı Yorum bırakın
Yorum bırakın